marți, 9 decembrie 2014

GALA VOLUNTARILOR 2014 – SUPER TARE!



 

 Societatea civila brasoveana are substanta, performeaza si poate fi considerata un model pentru Romania. In data de 26 noiembrie am participat la Centrul Cultural Reduta la Gala pentru Supervoluntari – Brasov. Am fost incantat de entuziasmul, buna dispozitie si optimismul participantilor la acest eveniment de exceptie. Felicitari organizatorilor – un plus pentru Asociatia Colors – Brasov.
Eu, Mircea Sevaciuc am participat la Gala din partea Compartimentul de Analiza si Prevenire a Criminalitatii – I.P.J. Brasov. Juriul competitiei m-a “nominalizat” la cea mai importanta sectiune. Voluntarul anului 2014 a fost declarat actorul Gabriel Costea – Penitenciarul Codlea. L-am felicitat pe dl.Costea pentru modul de recuperare a unor oameni care la un moment din viata au calcat gresit!
Sunt unul dintre participantii la revolta anticomunista a brasovenilor impotriva comunismului  din 15 noiembrie 1987. Daca stau bine si ma gandesc , acum peste 27 de ani am fost voluntar la un “protest patriotic” in slujba poporului roman. Luat de valul protestelor patriotice, m-am deplasat din Radauti la Bucuresti pentru a fi alaturi de eroii - martiri care s-au sacrificat pentru  Victoria Revolutiei  din Decembrie 1989.
 Voluntarii nu sunt plătiţi nu pentru că nu au nicio valoare, ci pentru că sunt de nepreţuit  citat din Sherry Anderson. Dupa’90 am sprijinit  Asociatia Salvatii Copii, Asociatia Pro-Democratia – observator voluntar la alegeri locale, parlamentare etc. Din 2011 pana in prezent sunt voluntar in cadrul Compartimentul de Analiza si Prevenire a Criminalitatii.
“Fericiti sunt cei care pot descoperi taina ascunsa a lucrurilor”afirma un filozof grec acum  peste 1500 de ani. V-ati intrebat vreodata in viata cine a inventat Politia si de ce! Sevaciclon: “Sa-l apere pe OM si bunurile lui!” 



Sarbatori Fericite si La Multi Ani!      Mircea Sevaciuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu